Palautus- ja hyvityskäytäntömme

Palautus- ja hyvityskäytäntömme on voimassa 30 päivää, rahat takaisin takuulla, jos et et ole tyytyväinen.

Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, hyvityksen virallinen käsittely voi kestää jonkin aikaa.

Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen käsittelyssä on usein jonkin verran aikaa ennen kuin se näkyy tililläsi.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä vieläkään ole saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä osoitteessa info@paxsudos.fi.

Alennustuotteet

Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan hyvittää. Alennustuotteita ei voida hyvittää.

Tarvitsetko apua?

Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@paxsudos.fi kysymyksissä, jotka liittyvät palautuksiin ja hyvityksiin.